Please don't eat my bananas

Jag kan erkänna att jag grät en skvätt till den reklamen idag.
Lilla söta apan med duvan i händerna , och han ser så jävla ledsen ut!
Och den är så sorglig. Usch.

Har förövrigt svinont i huvudet, sådär äckligt ont så det minsta lilla är jobbigt.
Överdrivet känslosam är jag med, vet inte om man kan ha så ont i huvudet så att man blir väldigt känslosam över det.
Men som sagt jag blir rörd över ingenting, fast över fina naturliga saker dock.
Så ni behöver inte starta några bilar och hämta mig och köra mig till något mysigt låst ställe.
Det är lugnt än så länge.

Har på mig mina glasögon med, för att utesluta att det är för att jag inte har på mig dom så ofta som jag har ont i huvudet nu.
Men tror inte det beror på det, gör inte ont på samma sätt.

SÅ , nu har jag redogört det också.
Vill bara inte att det ska göra ont mer, och då känns det gött att skriva om det. Vet ej varför.



Saknar Sthlm så himla mycket nu känner jag, jag är glad att vara här med, det handlar egentligen inte om det.
Men har man en syster så långt bort, så blir man van vid att vara där hon är , så fort.
Och nu saknar jag henne och Kalle förstås.
Och jag saknar Simon, för att vi spenderade 4 dar ihop i rad, och att behöva sova ensam och inte se honom varje dag är också jobbigt på nåt vänster, plus att vi ses på onsdag , och sen inte förens nästa tisdag.
Är man konstig om man vill säga " it breaks my heart" ?
Kallas väl kärlek.
Saknar mina vänner med, många ser jag på torsdag förhoppningsvis, för sen åker jag till Skåne i helgen över påsk, och det ser jag framemot så himla mycket med.
Men jag vill hinna se alla innan alla åker tillbaka till där dom är , om det nu låter vettigt i nåns öron, och innan jag åker ett par dagar till Skåne.
Saknar folket jag älskar helt enkelt.







Och när jag ändå kör monsterinlägg.
Så ska jag tillägga att jag gillar samt kollar på Glamourama!
Har man en gång börjat följa det så kan man inte sluta, grejen är att det är ju inte så mycket som händer, det är ju helt enkelt bara intressant och titta på .
Så nu har jag klargjort det också.
Fan vad jag får mycket gjort nu känner jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0