Hej

Jag orkar inte dra helgen i detalj.
Utan vi säger såhär:

Fredagen spenderades hos Simon, svinont i huvvet, ont i halsen, tog det lugnt, kollade vem som var mest allmänbildad av oss två.
Lördagen åkte jag hem, sov ett par timmar, mådde skit, åkte till Forserum igen på kvällen, Carro ringde mig och jag tänkte i tio minuter, och sen bytte jag om från pyjamas och sminkade mig lite.
Drog dit, hamnade tillslut på Forserums egna pub.
Gick hem till Linus med Carro, hämtade väskan, gick fram igen, mötte Simon, vi gick hem.
Drack en redbull och Simon lyssnade på kärlekslåtar i en timme, sen sov vi.
Vaknade, chillade, fixade mig, drog hem.

Jag har nu på eftermiddan ätit  chips, druckit kaffe, och ska äta mat så fort jag blir hungrig.

Annars så har helgen varit mer händelserik än jag hade väntat mig,
 skulle egentligen tagit det lugnt igår men jag får göra det idag istället.
Känner att min hals inte är alls okej, och huvudet gör ont.
Har ont i axeln också, no idea varför. Svinont.
Är väl någon konstig sjukdom jag har fått.
Gött.

Nu har jag så jävla tråkigt så jag känner för att svimma, orkar inte sova, orkar inte vara vaken.
Tråkigt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0