Heartbeats

Gjorde gröt halv tio på kvällen, känns ju lagom stabilt, men gott.
Och kaffe innan det.

Har fixat över en massa musik till min ipod/iphone med.
Lägger över allt likadant på ipoden och min iphone, ifall man bara vill ha med sig ipoden exempelvis.
Plus att om man behöver ha telefonen till något viktigt så slipper man använda batteriet till iphoneipoden så att säga.
Fan vad jag försvarar mig känner jag.
Skitsamma, jag lägger över likadant bara. Inga konstigheter.

Och nu en till kopp kaffe.

Simon ringde innan och frågade lite vad jag hade gjort idag ( va ju inte enbart därför han ringde men iallafall) och jag börjar rabbla upp att jag minsann hade duschat, ätit en ananas, lagat mat, fixat med låtar.

Då han säger att det var en väldigt händelserik dag i Mimmi Franks arbetslösa liv eftersom jag berättar om att jag har duschat, som att det är en syssla som är värd att berätta att man har gjort.

Jag förstår hans poäng, duscha är liksom inget man säger att man har gjort, inte när man ska berätta utifrån frågan : Jaha och vad har du hittat på idag då ?

I get it.

Det låter bara extra bra ifall jag slänger dit såna grejer, listan blir lite längre bara.

Yes / Frank






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0