Dricka te och fokusera

Ibland när man har fokuserat för mycket på en sak , och fokuserat för länge..
Och man får nåt annat att fokusera på, som kanske är precis lika jobbigt att fokusera på..
Så känns det ändå så  gött, att lägga över fokus på nåt annat.
Låter kanske helt knepigt.'
Men ibland vill man fokusera lika mycket på många saker samtidigt, det är hälsosamt enligt mig.
Inte snöa in sig på en sak.. vilket jag har en tendens att göra ganska ofta tror jag..


Nu ska jag dricka en kopp te, och bara skita i att fokusera på dåliga jäkla saker.
Inte värt det. Men det är dock värt att försöka som sagt, att strunta i det.


Imorn är det fredag!
Och även att alla säger att det ska bli dåligt väder, så hoppas jag på lika fint som idag.
Det hade varit najs.

Ska även till min fina Simon imorn, och han har jag saknat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0