Bröllop

Bröllopet.
Jag blev så rörd av allt.

Vackert, kärlek, ett liv tillsammans.
Hur fint är inte det.

Daniels tal..  det var så mycket kärlek så man blir helt tårögd.
Framför alla människor, både folk som tittade på tv och som var där, att stå där framför så många människor och ändå va så sårbar och äkta , nääh helt totalt ofattbart fint.

Kärlek, vilken himla grej. Så personligt och fint.

Jag ger gärna timmar av mitt liv en sån speciell dag, för att det är fint att stötta kärlek.
Fy vad jag älskar kärlek.
Såna sjuka känslor som tar över, och man blir helt förundrad över hur fint det faktiskt kan vara att kunna och få dela dagar med en person man mår bra av ända in i hjärtat.

Det unnar jag alla.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 09:30:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0