Bal, student, tårar.

Så sjukt seg är jag idag.
Orkar ingenting.
Har varit en helg med mycket saker att göra. Eller en vecka känns det som.
Kusin som var på bal, och tog studenten :)
Och tårar föll. Glädjetårar för hennes skull , för att jag är en stolt kusin.
Samt att jag fällde lite tårar för att man minns självklart att det var ett år sen man gjorde samma sak.
Känns konstigt.
Vart en riktigt rolig studentfest , och jag drog vidare till min fina C , och en annan student, hade de najs:)
Och sen upp till Nässjö, klåparNässjö dock, och det slutade med att vi åkte tilbaka till F-rum, och där sov jag.


Nu sitter jag iallafall med en kopp kaffe, i mysbyxor och en go tshirt. För att idag ska jag bara ta det lugnt.
Laga mat blir det, och fixa med lite kläder.

Så saknar man Paris, när hela dagen har varit grå och regnig. Dock kommer väl solen tillbaka hit snart.

Helgen som kommer lär bli lika full av saker att göra:)
En till student att gå på, ska bli himlans kul.
Det blir lätt så när det är personer man tycker om.

Vi kör lite Paris bilder framåt dagarna tror jag.
Orkar inte direkt vara seriös och lägga upp många.
Utan vi suger på karamellen lite längre o tar någon i taget.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0