Hej

Är sjukt hungrig.
Sitter här på Öland och hungrar ihjäl.
Här är det svingött.
Svinvarmt, svinhärligt.
Svinigt.


Och jag äter ett äpple för att stilla min hunger.
Ikväll blir det grillat!
Och nej, vi ska äta innan dess.
Men längtar tills grillat ikväll, det gör man.

Hör precis en mamma som går med sitt 5-åriga barn.
Hon säger : " Jag får göra ALLTING, du får sluta nu, för jag får göra precis allting!!"

Haha, öööh, ja ? Det ska du också din himla fjant.
Iaf övervägande allt.
Stackars unge som gick helt tyst jämte.




Nu längtar jag efter att vakna jämte en sötis med ruffsigt hår, som skakar till sig en proteinshake och efteråt tar en snus med ett nöjt leende.

 

Och det.... det är najs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0