Du min vän i livet

Lite grillning, lite jordgubbar och lite kaffe gjorde mig lite piggare.
Det skulle inte förvåna mig om jag inte kommer kunna sova inatt, just för att jag är så trött.
Låter konstigt.
Men kanske bara jag som funkar så?
Det är sant iallafall.

Har spenderat kvällen med min familj, hela familjen!
Saknat min syster som bara den.
Kollat på Allsång på Skansen och snackat helt enkelt.

Känns gött att ha hela familjen samlad.
Som förr.


Ska troligen skriva lite en sväng nu, om jag orkar, annars ska jag väl försöka sova.
Imorn ska det bli varmt!
Det ni!
Vilken grej.

Om någon händelsevis undrar vad jag skriver på, så kan man fråga.
Det är inte så avancerat som det verkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0