Åt samma håll




12 dagar har gått sen jag såg han sist.
Och det är ytterligare 6 dagar tills jag får se han igen.
Känns gött att det är bara 6 dagar kvar.
Men utan ett enda sms som jag antar att jag inte kan få tills han kommer hem. Så känns det sådär supersurt.
Sms va ändå jäkligt gött att få.

Jag har drömt fina drömmar om att han kommer hem. Att han kramar mig och är glad.
Men.
Två nätter nu har jag drömt att han kommer hem, men är helt ignorant och pratar i telefon dagen han kommer hem, kramar mig knappt, och säger att vi inte kan ses så länge för att han ska träffa massa andra människor.

Haha, herregud.

Men nu ska vi inte sitta här och va sentimentala.
Kärleken är konstig ibland.
Glad ska man ju vara att man har nån att sakna:)


Snart ska jag iallafall laga god fredagsmat.
Sen ska jag skriva. Tror det kan bli gött denna gången, man ska tro på sig själv.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0