Våffla eller trippla håret.

Jag har tusen jävla ideér i huvvet nu , då kan man undra varför jag lägger in ett fult ord mitt i allt.
Jo..
Bara för att det är så jävla gött med ideér. När man känner att hjärnan faktiskt fungerar, hade nästan trott att den hade lagt av.
Vid klockan 3 inatt så gick jag av en okänd anledning in på arbetsformedlingen.se..
Det va najs, för jag hittade ett jobb jag kunde söka, så jag skrev ett najs personligt brev, och skickade iväg det på morgonen.
Väldigt bra, nu hoppas jag på det jobbet.
Skulle va trevligt, det skulle jag klara av galant!
För jag är ju en toppen tjej!

åh, ironisk , love it.


Igår hade jag använt trippeltången, tripplat håret, en av anledningarna va att jag har utväxt, och det ser inte lika farligt ut om man gömmer det i lockar.
Simon sa : " Har du våfflat håret? "

Jag vill bara påpeka,  att våffla/krusa håret gjorde man när man va 6 år och gick på kalas.
Trippla gör man för att man är 19 år och är mogen, och ja det va väl skillnaden.

Jag ska fan våffla ditt hår Simon, så ska du få se , samt känna skillnaden.

lite lite lite samlade grejer.
Bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0