Change came in disguise

Håller ju som sagt på med en tatuering , och den är så najs att rita, det är en del kvar dock, men absolut att se framemot:)
                                               www.finest.se/carolinegant
Där kan man se andra skissen, det är alltså personen som har bloggen som  jag gör tatueringen till !
Som sagt så är det sjukt kul att rita en tatuering till någon och känna att den passar personen, både i stil och i tanke!
härligt.
Hon är en supertrevlig person med, och då är det verkligen värt det till tusen!



Någon gång i veckan, alltså alternativt nästa vecka, så blir det att beställa tid till min egna tatuering som är helt klar.
Ett mysterium är fortfarande vart jag ska placera skiten. Men det lär jag komma på.
Jag har ju 2 alternativ , högst 3. Så jag får väl lotta.
Det är inte direkt att jag skiter i vart den sitter, utan mer att jag har alternativ som skulle passa, så sätter jag denna på ett ställe , så lär det sitta en annan på alternativ 2 stället , om man nu fattar vad jag menar.
Anyway, så kan jag va halvt ensam om att få en tatuering som studentpresent.
Absolut inget negativt, det är lagom crazy ,som jag.

Vi säger så, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0