The mind is poisoned

Vem är det som är uppe klockan 5 och läser det jag skriver?
Och frågan är varför jag själv är uppe klockan 5 och skriver det folk läser?
Så många frågor som behöver svar.

Jag ska ta och va seriös och berätta om helgen!
Idag är det fredag små vänner, klockan är tidigt.
Jag sitter här vaken för att jag är livrädd att det är en älg,ett rådjur eller en människa som smyger runt utanför huset, eftersom lampan utanför mitt fönster enbart tänds av rörelser, så är jag lite smått oroad.

Efter jag har ätit frukost, som jag ska göra om någon timme, så ska jag nog skotta snö om det behövs, för det är trevligt att hjälpa till i ett hem. ( eller för att jag ska kunna rulla lite nerför garageinfarten)
Efter det, så ska jag troligtvis ta och färga mitt fula utväxtäckelhår, och kanske göra lite slingor om jag känner för slingor vill säga.
Efter det så ska jag bara sitta och stirra in i en vägg tills Simon kommer.
Nä men jag ska göra det viktiga som mina dagar innebär, och det är att söka lite jobb om det finns några att söka, skicka lite mail, och självklart rita.
på lördag lär det bli lugnt, kanske.
Jag är lite sugen på en lugn kväll med ett glas vin ( ja jag vet , 19 år påväg mot 68 år).
Men samtidigt ska jag och borde jag dricka vatten eller nåt som inte innehåller alkohol, det har jag lovat mig själv ett par veckor framöver, don't ask.

På söndag så är det släktkalas, 21 år gammal blir en go kusin.
Sen jävlar börjar veckan om igen!
Och ledig är jag, i 7 fucking månader har jag varit "ledig" ,
ni som ska ta studenten, allvarligt talat, skaffa jobb när ni slutar sjuan, så kanske ni har en liten aning om att ni har en inkomst när ni blir utslängda.
Bara ett tips.

Vi säger så , så länge. hej!


Now Cinderella don't you go to sleep, it's such a bitter form of refuge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0