Städa, maila, dricka kaffe

Dricker en kaffe,kan inte va det bästa att dricka såhär mycket kaffe som jag gör.
Men, gott är det!
Och det är på nåt sätt det viktigaste, iallafall när det gäller kaffe.


Ska städa klart och fixa allt klart innan jag åker till Simon.
Kommer väl hem ganska sent så jag hinner inte riktigt fixa viktiga saker ikväll tror jag inte.
Därför måste jag ta tag i det nu, det är jobbigt när det gäller mig, att  städa klart,
för när jag väl börjar städa , så börjar jag städa lite väl mycket.
Börjar rensa lådor och dammar av undersidan av sängen.. Alltså lite överdrivet.

Kanske är bra, jag vet inte.
Men det tar alltid lite för mycket extra tid.

Så nu blir det att skicka lite mail och dricka upp kaffet.
Förutom småländskt snöoväder så är dagen helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0