Snö

Kom hem rätt sent igår från Simon, kollade lite oth, och det var allmänt galet. ( inte just oth även om det va galet det med).
Glädjetårar , vanliga tårar, ja you name it.
Min pojkvän råkar också vara en utav världens finaste personer, och med den extremt fina personligheten, gör att man blir glad i hjärtat.

nu småsnöar det, och jag dricker kaffe, funderar på och göra en till kaffe.
För att ladda lite.
Jag ska nämligen ut och skotta snö, allvarligt talat.
Jag gör det gärna, det är inte det.
Utan mer grejen, skotta snö, ungefär tre meter snö är det med, Småland är förjävligt.

När det ser ut såhär så vill jag helst inte bo här, äckligt och grått.
Men sommaren är jättefin, och då ångrar jag att jag har sagt så om att bo här.

Jag får väl tänka på att jag ska dra en fika med Carro idag, det gör det hela lite enklare.
Och det är redan fredag imorgon.
underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0