Skotta snö är underskattat

Skotta snö är underskattat.
Plus att jag hade trott att jag va 19 år och inte tyckte det va roligt att exempelvis rulla nerför garageinfarten ( den lutar rätt mycket, så man rullar på ganska bra).
Jag hade ju som man kanske kan anta,fel, och när jag skulle hämta posten så rullade jag nerför garageinfarten till brevlådan, gick in och lämnade posten, rullade nerför igen, och så höll jag på så, och rullade och rullade och rullade.


Jag överraskade mamma med, och sa att hon fick kolla i badrumsfönstret för jag skulle visa henne nåt.
Haha, och jag hade fan skitkul.

Jag trodde för en stund att jag skulle bli lite mogen framåt åren. Men nej.
Ännu ett bevis på att det inte lär hända på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0