Såpass

Ont i halsen är nåt av det äckligaste jag vet ,helt allvarligt.
Jobbigaste också för den delen, nästan.
Mina ögon vill inte va öppna heller, ser ut som nån som inte har sovit på fem veckor typ.

Just nu sitter jag och kollar arbetsförmedlingens goa utbud, vilket kanske inte är så mycket att ha just nu.
Men lönar sig alltid att kolla.
Rita vill jag med, men är för trött just nu.
Skriva en låt vill jag med, men är för trött och ont i halsen är ingen bra grej när man vill göra en låt.


Och jag har ingen som helst aning om varför jag sitter och lyssnar igenom alla Alicia Keys album.
Ingen aning alls.
Ibland vet man inte.


Nää nu längtar man till sin kopp kaffe eller två som mamma och jag ska ta vid 4.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0