Måndag morgon..

.. och Mimmi ska till skolan, skolan som inte är min längre.
Duschen är upptagen så jag läser lite på aftonbladet och äter en apelsin.

Simon gjorde en svart prick på min arm av spritpenna.. det är ju inte en jättekul historia.
Men jag glömmer hela tiden att han just har gjort en prick, och rycker till varje gång jag råkar se att det är nåt svart på min arm. Spindel är min första tanke och jag blir helt iskall.
Men nöjd blir man när man ser att det inte är nån spindel , och trött på sig själv att man inte kan komma ihåg en sån simpel grej.


Lite kaffe skulle också sitta rätt bra, så det får det bli snart.

nehe, runt halv nio lär jag va på brinell, och det känns lite halvskumt , även att jag har varit där sen studenten ett par gånger så känns det alltid lika konstigt att komma tillbaka.
Det är ju ca 7 mån sen liksom.

Men det blir en go dag utan några krav, och det är najs.

Minus är ju bara att jag inte är van att gå upp såhär tidigt.
7månader arbetslös har ändå satt sina spår så att säga.

Puss på't


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0