Kör på!

Fick ett brev från arbetsförmedlingen...
Skulle skriva under ett papper.
Skriver under och istället för  pricken över i:et i Mohlin så gör jag ett litet litet hjärta ( ?! )
Med bläck..
Vafan tänkte jag med!
Ser ju ut som om jag inte fattar bättre, och inte vet vad jag skriver under, bara kör på!

Liksom ett seriöst papper om att jag inte har jobb och behöver ett för att kunna leva, och så kör jag på med ett litet hjärta, som förstör allt som heter seriöst.

Nä klockan är två, det skiter vi i.
Nu ritar jag istället, nu kom inspirationen.
Det är bara att köra på !

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack så mycket tjejen :) Hur mår du idag? Kram /M

2010-01-21 @ 17:17:52
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0