Hemma

Underbart, jag är hemma nu.
Efter 11 timmar sittandes i en studio.
Nu lät det där väldigt glamoröst,  det är ett projekt, och vi väntar på skivkontrakt.
Nej, det där va inte ärligt heller.
Jag klarar allvarligt talat inte av att vara seriöst.
Men iallafall..
En skolgrej ( ja jag är där av egen vilja även att jag gick ut förra året) , och vi ser ut som Anders Bagge och Andreas Carlsson när vi sitter och fixar med ljud och andra goa grejer.
Trött? Yes !
Väldigt.

Är det folk  som ens lägger ner nån vikt i vad jag skriver ?
eller kan jag köra på med lite bullshit om allt och inget?

Köra på. Det får jag inte säga för en person jag känner, det gillar inte den personen, köra på köra på köra på.
Jag använder dock det i varje mening.
Ja, alltså passar det inte alltid, men jag säger det ändå.
Dock kan man tolka det som nåt intimt, men jag använder det i vilka sammanhang som helst.

Nä här kan man fan inte sitta och sitta, det är ju Uppdrag Granskning på ettan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0