George Clooney

Myskläderna är på, det är lördag.

Igår va det bio , " Up in the air" med George Snygg Clooney. Ska ju förtydliga lite att det inte va George Clooney jag va på bio med, utan han spelade ju huvudrollen, ifall någon missförstod.
Trevligt iaf!

Och sen några avsnitt oth med Simon när vi kom hem.
Sov rätt länge idag, sen gick jag med Simon till Pontus och där va jag i ca 5 min, och sen kom mammsen och hämtade mig. So you know. Värd information.

Så går det när man är 19 och inget körkort har.
Då blir det mamma eller pappa som får hämta.

Och jag är nöjd över min " ta det lugnt kväll ".
Japp det är jag!

Och nu tänker jag göra en cover på Amanda Jensen's "Greetings from space"
Kan bli annorlunda. men kul.

Nej! Nu har Evis satt på en kopp kaffi,  och det om nåt är najs !
Och peterpan är och köper godis tror jag.

Puss på't


Kommentarer
Postat av: ia

hejsan ! super snygg blogg du har ! jag brukar läsa den nästan varenda dag ! du kan kolla in min blogg åxå !

www.lillaias.blogg.se



kram/ia

2010-01-17 @ 12:38:50
URL: http://lillaias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0