Energi

Idag har varit en bra dag!
Fått mycket gjort.
Började alltså med att jag skottade, och rullade nerför garageinfarten.
Sen fixade jag mig och fikade med Carro vid 2tiden. Väldigt välbehövligt för hjärtat.

Handlade mat med mamma och pappa.
Och förhandlade mig till en färg till håret.
Och imorgon blir det att börja förändra det som går, är sjukt sugen på det nu.
Är positivt inställd till detta gott folk.

Sen lagade jag mat till familjen och nu sitter jag här och har druckit en kopp kaffe.
Är helt slut i huvvet.
Skulle kunna somna när som.
Men lite behövs göras först, mail att skica, en Simon att prata med så fort han har kommit hem från gymmet.
Och lite ritande.
Sen blir det att sova.
För imorgon ska jag rulla nerför garageinfarten, då behövs energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0