konståkning

Åh nu är det konståkning i Tallinn, det är EM.
Underbart.
Jag vet inte om det bara är jag, men jag kan känna att jag skulle gjort det bättre, även att jag suger på och åka.
Ibland kan jag sitta och tänka : " Åh nej den där snurren va lite ur balans"   " Vilken idiot som trillar på den lätte"

Och jag har väl egentligen ingen aning om vad jag snackar om när jag kommenterar konståkare som tävlar i EM, dom borde ju kunna sina grejer.
Ändå känns det som om jag aldrig har sett en riktig go konståkare.
Aldrig någon som har "det".

Och när kommentatorerna ( de där såg fel ut ) kommenterar och säger i slutet av deras "program" :
" mm jaha, njaa, de här ja.. de va ju inte så jättebra kanske"

Då tänker jag alltid, nästan alltid, tvärtom... När något jag har tyckt varit rätt okej, så ska dom alltid tycka tvärtom.


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Kikar in och önskar dig en fin dag!



Kram /M

2010-01-20 @ 10:36:15
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

kram

2010-01-20 @ 13:44:25
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0