Hejdå lägenheten

Tiden är över i mitt bonushem, imorgon kommer dom hem! ( idag om ett par timmar )

Jag har förhoppningsvis lämnat det lika bra som när jag kom dit.
Har ju tvättat handdukar och grejer, diskat, torkat av bord och såntdär man gör när man städar.
Så det ska som sagt förhoppningsvis gå bra, jag har ju inte stökat till det.
Men man blir alltid nojjig när det inte är ens eget.

Nä jag har skött mig och tagit hand om lägenheten bra, det bestämde jag mig för nu!



Allvarligt talat , när klockan är nästan fem och Mimmi fortfarande är vaken , då är det nåt seriöst fel.
Jag är inte trött överhuvudtaget.

Längtar efter morgonkaffet, frukost, dusch.

Är sugen på en fika med Carro med.

Saknar Simon med men han träffar jag imorrn.

ForserumsIndiern kommer hem imorn med, eller snarare om två timmar typ , är jag vaken så ska jag ringa, överraska lite.
( ojojoj så överraskad hon kommer bli ... )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0