Att städa sitt rum sent på kvällen

Att somna ett par timmar på kvällen är jag typ bäst på.. Inte så bra att vara just bäst på det, men det är lite min grej.
Så att bli förvånad över att jag nu ska städa mitt rum, rita tatueringar, dricka kaffe , när klockan är runt elva, är inget att bli.
Inget jag är direkt stolt över, känner mig rätt dålig faktiskt. Ska väl någon gång ändra på det troligtvis.
Men jag stressar upp mig över saker och blir trött, och då somnar jag helt ofrivilligt, kan nästan likna det med att däcka.
Och när jag sen vaknar så är allt mycket bättre och då kommer motivationen och inspirationen tillbaka.
Och det är då jag bestämmer mig för att göra det jag ska.
krångligt? Jo tack, testa på en dag i mitt liv.

Helgen har varit sjukt najs som jag trodde den skulle bli.
Igår var vi ( jag och Simon the Sill) hos Carro & fästman. Och kollade lite film, en jag inte kommer ihåg, men Ashton Kutcher spelade hora typ, och filmen Upp.
Jag uppskattar att jag fortfarande asgarvar åt barnfilmer, jag och Carro skrattade åt Upp så fort den hade börjat.
Och då ska jag tillägga att jag har sett den innan.
hade en najs kväll helt enkelt ! Mycket uppskattad.


Så nu tänkte jag städa en sväng, och sen rita lite.
Äta också, det är min passion i livet.
Och le lite åt fina vänner, fin familj&släkt och fin pojkvän.
Sms kan få en på så sjukt bra humör, och jag kommer le åt roliga sms från Carro, och från Simon idag.

Folk som uppskattar mig är folk jag lever för.
Det är kärlek det people.

Och alla andra jävla nötter som inte uppskattar mig,  behöver inte lägga ner nån energi på att ogilla mig,  för jag gillar inte er heller antagligen.
puss på't

 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0