Rainy day

Sådärja dagen har väl varit ganska händelselös ( om det nu heter så) , har alltså inte hänt alltför mycket.
Diskade. Yes.
Pratade med Carro också :) mycket trevligt som vanligt.
Sen pratade jag med Simon, och vi ska ses imorgonkväll..
Så det blir ett tåg till han imorgon, och sen ett tåg hem på lördag.
Och på lördag blir det jag och Carro som drar vidare på lite grejjer:)

Eftersom jag är typ beroende av att kasta tennisbollar, ( ja jag vet  , väldigt speciellt men sant)
och jag tror att alla som känner mig är mycket väl medvetna om detta,

så.... har jag tjatat på Simon i ungefär ett halvår att vi ska kasta tennisboll någon dag.
Och det har han också lovat mig.
Jag ser ju dock mitt lite halvkonstiga beroende som en hopplös hobby, eftersom det inte leder nånstans.
Hade jag gillat fotboll eller nåt annat som man verkligen kan satsa på, så hade det gett mig lite mer energi kanske, men nu innebär detta bara att man kastar en boll till en annan människa, som sen kastar tillbaka den.
Ja herregud.
Jag har väl hört mig själv säga till Carro ett antal gånger att " Det är nästan det roligaste jag vet" .
Då kan man ju börja undra va som är tråkigt enligt mig.

Vi säger så ! hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0