Unga mödrar

Jag ska ju inte säga att jag har rutiner just nu, det blir lätt såhär när man inte har nåt jobb.
Om nån har missuppfattat nåt.

Nä men annars sitter jag här för jag kan inte sova mer, så jag kollar på Unga Mödrar.
Har snöat in mig som fan på dom här norska unga morsorna.
Kul ändå tycker jag.

Igår va jag hos Simon, och nej, jag ska inte påstå att vi är normala.
Sten,sax,påse höll vi på med , med straff.
Jag förlorade typ varenda gång, fick äta upp apelsinskal.. och slicka på ett gammalt tangentbord.
Jag kräks om jag tänker på vad jag kan ha "ätit", om man granskar det där äckliga tangentbordet, haha.
Men den som ger sig in i leken får leken tåla.

Imorgon, eller rättare sagt idag, senare , så ska jag vara lite produktiv tänkte jag.
Jag ska skotta lite snö, underlätta för mina kära föräldrar.
Hugga ved och jaga älg också.
Skämt åsido, känner mig som en grottmänniska, när man ska skotta snö och hålla på, ingen aning varför.
Skotta ska jag iallafall, för det tycker jag att jag gott kan göra.
Sen ska jag dammsuga hela huset.
Och sätta in viktiga papper i min "Viktiga papper - pärm".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0