OS

Tar mig en kopp kaffe, allt börjar alltid med en kopp kaffe.
Lyssnar på Thinking of you med Katy Perry i en akustisk version, himla bra alltså!

Ska fortsätta på en bild jag började med i förrgår, den ska jag ge bort , till en person som gillar denna personen jag håller på att måla.
Kanske inte likt? Kanske likt? Jag vet inte, men jag är nöjd.

Kollar på OS, har kollat dygnet runt på OS känns det som, kollar på Direkt sändningarna och jag kollar på repriserna på dagarna.
Kollat på alla curlingmatcher, kollar på konståkning, hockey, skidor, skidskytte! Alla sporter, grenar, dräkter, olyckor, allt.

Jag kan allt om OS. Allt.

Mina visdomständer kommer ut nu också, det klias.
ligger och tuggar på soffkanten, det hjälper jävligt bra faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0