Curling

Klockan är halv tolv, och innan jag börjar med det jag ska så hinner nog klockan bli typ tre.
Jag ska färga mitt hår, förbereder håret för min tid på tisdag.
Haha, jag ska dock inte klippa det, tror jag inte.
Men jag har varit seg hela dagen , så det har inte blivit gjort, men jag är sugen  på att fixa med det nu, så det får kvitta att klockan är mycket.

Druckit kaffe, lite coldplaylåtar på pianot har det hunnits med, jag har lagat mat till pappa och mig.
Mamma är i Sthlm.

Jag har blivit värsta OS-nörden med.
Kommer med all säkerhet gråta litegrann när det slutar på Söndag.
Är man arbetslös och har lite lite för mycket fritid , samt har annorlunda dygnsrytm än alla andra, så passar OS underbart bra.


Såhär börjar den se ut, tror dock att den är så gott som klar.
inget jag tänker fortsätta med iallafall.


Och en bild lite längre ifrån....




Och så är det med det.
Nu ska jag ta tag i och färga till mitt hår lite.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0