näääää

Grejen är bara att :
Katten mår faktiskt fint. Blev bara lite mycket där ett tag, pressad situation typ.
Och jag ville ha ett litet katt&mimmi-kort.
Katten vinkar ju ändå hej, men jag ser ledsen ut, uppgiven och nere.





Jahopp då var denna helgen över.
Nä men helgen inklusive fredagen har varit jättebra.

I fredags kväll så kom simon hit, och min syster.
Lördagen bestod utav lite häng med alla kvinnor i släkten typ, med mys , julklappslek, fika, glögg, gröt.
Lite införjulenmys.
Och sen när alla hade åkt, så spelade vi lite spel, syster, jag och Simon  :)
Åt gött och ja. Helbra kväll.

Idag har det varit pepparkaksbak!
Och tagit det lugnt, skjutsat syster till tåget igen, och pussat Simon hejdå.

Ja men jag har helt seriöst ingen aning om varför jag känner ett behov av att berätta om min jättefina helg.
För varje söndag så känns det som om jag har en skyldighet att berätta.
Skriva en liten summering. Kan dock va kul i framtiden.
Men också lite jobbigt just nu. Man har inte lust att dra massa detaljer, men heller ingen lust att va jätteotydlig.

så det.

Ja men visst. Här har jag skrivit på detta inlägget i ungefär tre timmar.
Jag har ju förstås och självklart inte suttit i tre timmar och skrivit.
Men jag har inte fått tummen ur, som man brukar säga att publicera ett enda skit.
Och det har bara varit en flik med "nytt inlägg" här på datorn , men inget har hänt.
Och det blir ganska intressant att jag sitter och förklarar detta fenomen nu, flera rader blir det.
Och........det blir ju sjukt mycket mer intressant hela tiden märker jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0