Hej

För att uppdatera efter att jag skrev nåt i stil med att jag höll på att bli sjuk som fasen, så stämde det jäkligt bra kan jag säga.
Ligger i min säng med ont överallt och sjuuuukt trött.
Har jobbat hela helgen.
Så jag hoppas jag känner mig lite på hugget imorn, behöver det, gillar det jobbet !
jag kämpar på gott folk.
Men en värkis (värktablett) är ju fasen det bästa som finns just nu i tablettform, ( på sommarn är det pollentabletterna in case of missförstånd).
Därför klarar man av dagen, och det är najs :)

Annars så.
Nä men annars så har mannen i mitt liv Mr Simon,  eller som min pappa kallar honom "Sixten", varit här, kom hit efter jobbet igår och sen åkte han hemåt i kvällningen. Vi kollade på handboll innan. Jag såg väl första , och sov lite genom andra. Va ju synd, men behövde antagligen sömnen:/.

Behöver sova nu också. Men nu helt plötsligt så kan jag inte det! Så himla festligt.  Busigt gjort av min hjärna.
Jättebusigt verkligen.
Kan inte riktigt känna mig lugn och ha ro i själen ( fint skrivet tycker jag), om inte Simon är här, eller ska sova med moi. Blir liksom en vanegrej, och en jäkligt bra vana.
riktigt bra.

Har börjat se lite av andra filmen Zeitgeist med. Men vi var för trötta för att se klart den.

Då ska vi se lite om jag har nåt annat att berätta. Njaa har jag det, de e frågan.
Snart är det ju jul, och alla julklappar är inhandlade, hoppas jag.
Va ju så sjukt tidig detta året så jag blir nervös på det istället.
Nu ska dom ju bara slås in också, trevligt trevligt.
Lokalisera alla dom där julklapparna också, Simon och jag har delad vårdnad om några liksom. Så dom finns lite överallt just nu. Kan va kul och veta.

så det.
vi säger så. hej



Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Söt blogg!

2010-12-20 @ 14:41:32
URL: http://novelj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0