Jasså jaha nemen


Åh en liten vacker bild från förra julen, helt fantaaaaastiskt fint. ;)


Nämen nämen tjenis.
Nu ska jag extremfixa med en julklapp.
Och extremfixa betyder att man verkligen lägger ner energi och all kraft till att fixa en julklapp.

Ironi åsido ( kan man skriva så) , så ska jag lägga ner lite energi och fixa med julklappen, för att jag verkligen vill att det ska bli bra:)  
sådetså.
Eller kanske vill att det ska bli dåligt?
Nä precis, det vill man ju icke.

Samtidigt som jag dricker en kopp kaffe och fixar lite med det här, så är det fasen maraton av Leilas Jul.
Haha, jag sitter och säger högt för mig själv när hon bakar nån cool julkaka " Jaha ! jasså, mm va gott, nämen jaha!"


Det är så juligt som det kan bli typ.
Är trött som en gris, ko och apa.
Fräsigt värre.

Så det kan bli minsann.

Och en liten extrapuss till Simon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0