Your love is loaded

Gjort kanelkaffe idag igen, jag lyxar till dagens andra kopp med lite kanel igen.
Mycket gott.

Första koppen är kaffe och lite mjölk, för att få dagliga dosen. Andra koppen blir alltså lyxkoppen.
Underbart vill jag säga.
Har varit uppe sen 8 , ställde iochförsig klockan på kvart över 7, men låg och drog mig en svänga innan jag gick upp. ( okej det där låter bättre när man säger det med rösten, än när man skriver det)
Vaknade till lite, så kanske man ska säga istället.

Iallafall, så har mamma och jag varit och solat en sväng , och det va gött som bara den.
Man ska va riktigt trött när man solar, då slappnar man av så gött.
Jag har åsikter om solarium med, men det tar jag en annan gång.

Men jag blir så bacillrädd när jag ska sola, vill gärna inte veta vem som har luggit där innan mig, det brukar man ju inte alltid få veta heller, om personen i fråga har gått ut innan man hinner se vem det är.
Jag torkar och torkar med det där himla hushållspappret, och så slår det mig att där har nåns röv luggit klistrad mot de där plexiglasliknande solariumssängen.. Då torkar jag ännu mer , och lägger huvvet på sne längs med solariumet för att se om det är kvar några fläckar.
Sen slår det mig igen och jag börjar tänka på offentliga toaletter,  och allt såntdär som okända personer använder ihop.

Nej, jag har inte alls problem.
Dom är på g skulle jag dock vilja säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0