Kaffe tack!

Har varit vaken sen halv tio!
Vilket himla underverk.

Klockan är typ ett och det känns som att det är kväll . Så länge har jag varit uppe,  haha .
Känns som om jag har gjort mitt för idag.
Nä, men ska söka lite jobb idag.
Känns bra bra bra.

Nu såhär efter maten så funderar jag på att fixa en kopp kaffe att sitta och njuta av i soffan.
Och helt omöjligt blir det nog inte att jag går ut en sväng med koppen.
Men man blir så bortskämd av vädret på något sätt.
Nu när det väl är snöfritt och inget regn och vår.
Så blir man typ nojjig över att det är molnigt, och då klagar man på det istället, eller klagar och klagar.
Man drar sig för att gå ut.
Vilket jag ska trotsa nu om en liten stund.


Ja helt klart får det bli en kopp kaffe, varför sitta och fundera på en sån självklar sak?



En sötis bild på en sötis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0