tackar

Hemma hos farmor igen efter en lång sväng på skånes ängar.
Varit lite runt på konstgrejjer och fikat med farmor på fina Hylkegården.

Kollade blandannat på Carolina Gynning samt hennes mammas konst!
Mycket fint.

Och på Marsvinsholms Slott. Haha askul namn .
Tydligen hette han som hade slottet förr , Marsvin i efternamn.
Himla kul tycker jag.
Har man sjukligt vrickad humor så har man så att säga.

Är supertrött nu igen.
Fan va roligt.


Snart ska vi äta, och sen vet jag inte vad det blir riktigt.
Slinga Fannys hår ska jag iallafall göra.
Så måste la ta mig en powernap idag igen för att inte va så himla trött.
haha yes, jag är 20 snart.


Min iphone är glad iallafall, hittade en Philip. En Philip som inte har satt lås på sitt trådlösa.
Skåningen Philip.
Så Philip... tack en sväng för lite trådlöst.
Snabbt och fint är det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0