en mer än okej måndag

Sådärja, en sammanfattning på dagen kanske?
Inte så värst intressant.
Mer att jag har hängt upp tvätt , tagit ner tvätt, lagat mat och varit ute o sprungit.
Känner mig relativt vuxen faktiskt.
Och det var så sjukt najs väder idag så jag tänkte att en springtur va självklar.

Vet inte om en liten springtur kan hinnas med imorn också, får bli på morgonen isåfall .
För vid 1 ska jag in och fika med C. Åh så mysigt det ska bli! Verkligen!
Och sen blir det nog att hjälpa farsan med att tvätta bilen, egentligen behöver han väl ingen hjälp med det, men det kan bli kul.
Efter det ska jag till världens bästa Simon, underbart.


Är sjukt trött, har ätit konstant idag iallafall , druckit kaffe hela dagen iallafall , pratat med fina personer iallafall. Haft en mysig dag hemma iallafall.
Så mer än nöjd är jag med dagen !

hej // frank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0