The mirror's truth



Jag kan inte beskriva hur trött jag är nu. Helt stört. Jag vet dock anledningen.
För första gången på flera flera flera veckor så har jag inte ätit frukost idag, och jag har varit en jävel på att skita i att äta eller rättare sagt inte hunnit, men nu på sistonde så har jag tagit mig tid till att äta.
Dock inte idag då, och det känns ska jag tala om.
Alla kids där ute, det är ingen myt att man ska äta frukost. Man mår fan sjukt dåligt utan frukost.
I'm a living proof.

Jag måste verkligen äta, och måste nog ha en kaffe med.
Sen ska jag fortsätta fixa och städa.
Hann klart med mitt rum på ett ungefär, så nu ska det bara fixas i alla andra rum.

Lyssnar på Miss Li och försöker få upp humöret. Men som sagt, mat. 
Kaffet ska också vara klar snart.
Och det är sjukt väder ute, typ regnar, snöar, soligt, åska i luften.
Bara kör på, allt på samma gång, så det kan bli sommar snart!


På nåt sätt är det ganska mysigt faktiskt, att det just är sådär lite halvgrått och lite småregnigt.
Det skulle vara gött om de blev fint tills kvällen.
vet inte varför men gött hade det varit.

Jag ska väl göra mitt rum lite mysigt , även att det står två flyttkartonger i rummet, haha ja, jag har ingen större förklaring till dom.  Känns onödigt att packa upp dom, har inte plats med kläderna heller för den delen..

Men men!

tjingeling//frank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0