Härligt




Blev en powerwalk med mamma i en timme !
Och nu har jag fixat lunch, och ska fortsätta rita litegrann.
Känns som att dagen är riktigt go även att det typ snöat, haglat och är grått.

Allmänt glad & lycklig.
Och ska kolla arbetsförmedlingen en gång till, kolla igenom så att säga.
Är extremt taggad på ett jobb.

Vitaminerna är tagna, så att man vet om det.
Viktiga grejer det där.

Och jag kunde väl inte bli mer glad nu än när Evis skriker : Jag fixar lite kaffe!
Det var som om jag hade sagt det själv.
Oh my.
Riktigt bra med lite kaffe nu.


Och jag citerar mig själv.. : " Vi sparar inte slutspelsskägg, vi äter slutspelsglass"
Och det menas med att det fanimej blir lite Ben&Jerry's ikväll igen.


hej//frank


Kommentarer
Postat av: wictoria

Härliga bilder! :]



sv; Tack för tipset rara du! :)

2010-04-21 @ 18:46:24
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0