godnatt

På en blå luftmadrass av kvalitén "lite lyxigare" ligger jag nu.
Ijämte mig ska Fanny sova.
Farsan & morsan ligger i varsin del av en hörnsoffa.
Farmor sover i sitt rum.

I bokhyllan jämte mig står två tovade tomtar/vättar som min faster har gjort.
Goa dom där tomtarna, ska ta ett kort och visa.

Vill liksom bara uppdatera om situationen.
Ingen farlig eller obehaglig situation.
Utan väldigt mysig.

Detta året blir påsken lugn för mig, såsom förra året med tror jag.
Jag vet att jag antingen förra året eller förrförra stannade hemma från Skåneresan.
Dock var det himla kul kommer jag ihåg.
Men jag gillar påsk i Skåne med, och det är också värt att jag hann va på klassgrejen i torsdags, och åkte till skåne idag.
Himlans bra alltså.



Godnatt silledill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0