Godmorgon

Vilken härlig morgon!

Fint väder och jag är uppe tidigt. Kan knappast bli bättre.
Jo klart det kan. Man ska aldrig vara nöjd, allt kan bli bättre. Eller är det inte så man brukar säga?

Nu sitter jag iallafall här och dricker kaffe. Är på min andra kopp för dagen och det känns gött.
Igår va kusinen här och vi övade låtar tills fredag..
Så man hade lite fullt upp så att säga.

Idag blir det att fixa ackord, sänka , höja och allt som ska fixas.
Maila, o sånt.
Förhoppningsvis ska jag rita. Förhoppningsvis ska jag försöka mig på en blyerts på Angelina Jolie.
Frågan är om jag fortfarande kan.

Frågan är om jag ska oroa mig.
Jag oroar mig för mycket.
Dags att sluta med det nu.

Jag har inget att oroa mig över.

 

Så punkt.

hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0