Dating in the dark




Dricker en kopp kaffe.
Ska säga att detta är nog den godaste koppen på länge.
Inte vet jag varför, men gott är det.

Fredagen spenderades hos Simon. Bra kväll.
Han är en fin person den där Simon.

Nu är jag som sagt hemma, och det blir en lugn lugn kväll som det ser ut som.
Ska av olika anledningar hjälpa till med lite saker här.

Har lust att färga håret med någon dag, så att alla vet om det.
Och när jag ändå är igång så vill jag klippa det igen. Så att alla vet det också.
Vikigt att folk vet vad jag ska och vill göra.

not.


Men men.
Simon och jag har kollat igenom typ alla "Dating in the dark" avsnitt.
Jag hade bestämt mig för att jag faktiskt inte tyckte det var kul någonstans.
Men, när man väl kollar på många avsnitt på raken, så lär man sig att liksom " gilla läget"..
Jag skäms dock lite när jag kollar på det, och det är väl därför jag fortsätter kolla.
Pågrund av att jag mår lite dåligt när jag vet vilka som inte kommer vilja fortsätta dejta när dom ser varandra i ljuset.
Det är svinytligt.
Då ska jag dock inte påstå att jag själv skulle lyckas speciellt bra, det vill jag inte påstå alls faktiskt.
Utan mer att man märker på folk vad dom tycker om, och då vet man redan från början vilka som kommer fortsätta dejta eller inte.
Dom som producerar programmet och väljer ut deltagare har nog tänkt efter en hel del innan.
Uppenbart.

Dock är det sjukt kul och se vissa som verkligen klär sig på samma sätt, att dom väljer att dejta varandra i mörker, utan att ha sett varandra, utan bara går på känslan liksom.
Det måste ju va nåt. Meningen på nåt sätt.
Så med detta ville jag komma fram till att "dating in the dark" inte var så jättejättejobbigt att kolla på ändå.

puss// frank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0