Snakes

Är hemma efter en sväng till Eksjö.
Köpte lite ny foundation, ny sort, och en pensel.
Man får hoppas att den är bra!

Fan va ytligt allt blev, men nu ska jag måla naglarna lite, för det ser förjävligt ut.
Sen ska jag skala potatis.
Och kolla lite arbetsförmedling med.

Känns som om man borde sätta sig ute en sväng.
Kanske är en idé?
Bara en liten stund, så jag hinner med allt jag ska göra.

jag vågar helt ärligt talat inte gå en meter bort på grusvägen , för att det säkert ligger en snake där.
Jag hatar snakes.
Annars hade jag nog gått en sväng nu.. men det är för "varmt" , inte för varmt för mimmi, men gött varmt för snakes.
Och jag dör om jag träffar en idag.

Vi ska kolla upp tider för lite terapi mot snakes. och det ska bli gött!
Bara det att jag vet att jag i nuläget knappt vågar se en jävel på kort.
Så jag undrar hur det kommer gå.

Kampen mot snakesen har börjat.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0