Love is a feeling that you cannot hide

Det var här allt började med pojkhåret, någongång i december.
Nu har det bara gått utför.



Händelserikaste dagen på länge skulle man väl kunna säga.
Nu sitter jag på uppevåningen i en säng och bara pustar ut efter den här dagen.
Förmiddagen var väl lugn , jag tog en lång frukost , skrev klart lite grejer, planerade för en kommande tavla.
Sen var jag och mamma ute och gick , snarare powerwalk i en timme ungefär.
Och när vi kom hem lagade jag mat!
Riktigt gött om jag får säga det själv, kyckling som jag stekte lite i olja o sambal olek, starka grejer så att säga, och lite annat gott.
Till det couscous , massa sallad med avocado i & keso till.
Tummen upp!
Sen efter maten så fick jag snabbfixa mig lite, och sen bar det iväg i Smålands skogar, då menar jag verkligen smålands djupaste och mörkaste skogar, tog lite småvägar för att kolla lite important stuff till senare grejjer så att säga.
Låter som att jag ska gömma ett lik på bästa ställe.
Men neeej, så är inte fallet.


Imorgon, eller snart ( om man är väldigt efter klockan) så har jag & Simon varit tillsammans i 8 mån.
Detta är på riktigt, det känns, ända in i hjärtat.



Jag kan ju inget annat än att längta till sommaren nu.
När jag ser bilder från typ studenten, maltakort. Ja allt på sommarn.
Sjukt att det är ett år sen snart.
Hoppas sommarn 2010 blir go.

puss på't
//frank


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0