Skåne

Kul hur mycket känslor man kan få ur sig i ett enda himla inlägg.
Jag skrattar lite varje gång jag läser föregående text.
Dock står jag ju för det, inga konstigheter med det.

Lite brutalt av Mimmi Frank kanske, men nu är det så.
Det ska va på allas villkor bara, ge och ta, haha eller nu lät det också fel.
Men lite mer 50 /50 , inget " snälla dåå " kom igen" 
Inget sånt.
På allas villkor ska man leka leken, det gäller allt.
Sen får man väl ligga runt eller göra vad man vill.
Men på allas villkor tycker jag.
Allas villkor allas villkor allas villkor.

jag har sagt det ordet ett par gånger nu... men det ska vara på allas villkor ; )
hehe nä sluta nu.


Nu sitter jag och lugnar ner mig lite i min farmors soffa.
Det var en rolig resa ner.
Stannade på ett statoil, och det är kö till toan, då det inte finns något papper på toan som min syster ska gå in på, så hon står och väntar på att det ska komma en statoilperson och ge henne papper.

Mannen som står bakom säger då: I don't need any paper..
Och så går han in .

Jag står längre bort och när han kommer ut med svinblöta händer och en enbart avskakad ... ja ..
Så skakar han av sina händer precis jämte mig.
Och där fick jag min dos av bakterier..

Kul att han liksom vandrade in på toan och alla utanför vet att han inte har nåt att torka sig på.
Kiss i kalsongen, kiss på jeansen, kiss kiss kiss.
Myyysigt tycker jag.


Och nu när vi var ute och gick lite i Ystad, så ska vi precis gå in i porten till farmors lägenhet.
Då en tant längre bort får syn på oss och börjar småspringa mot oss som att hon vill nåt.
Mín reaktion blev: " Vad springer hon om?" och jag puttar typ in mamma och Fanny in genom dörren och stressar som en galning in genom dörren så den låser sig fort.
hahha min första tanke är ju att hon har kniv, vapen eller nåt annat gött att döda oss med.

Kul att jag tänker så om folk som springer.



Om det är nåt skåningarna kan... så är det vädret!


Vi säger så sålänge gott folk.


Kommentarer
Postat av: Johanna fransson

måste säga att jag älskar din blogg mimmi ! Du skriver så himla bra och man har alltid en bra känsla i kroppen efter man läst din blogg. tack för en bra blogg ! kram johanna (:

2010-04-02 @ 21:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0