Mat mat mat mat mat







Farmor har berättat om kriget en sväng.
Han ställde till det den där Adolf.
Ifall ingen visste det.


Nu har vi ätit sjukt mycket mat, och fikat god cheesecake, och kaffe.
Man hinner fanimej inte bli hungrig här i Skåne, och det är väl gött på många sätt.

Jag köpte pilotisar , och för en stund sen sa mamma och farmor att det skulle bli regn imorn, jag som tänkte inviga dom imorn, steka runt lite.
Men det kanske inte funkar då.. eller?
Kanske kan ta dom ändå och bara inviga dom ändå.

Bara helt enkelt köra på.

Klockan är liksom elva och jag somnar fan snart.
Fattar inte varför jag är såhär trött, nästan lite gött på nåt konstigt sätt.
Som att man verkligen slappnar av här i skåne.
Jag får väl somna snart så jag sover lite extra för alla alkoholdrickande vänner som inte får så mkt sömn inatt antagligen.

Men det är alltid samma sak med, jag är svintrött , fixar mig, går och lägger mig och sen när jag väl ska sova så kan jag inte sova.
Fan va kul.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0