Kom ihåg mig

Nu har jag målat typ fjärde lagret nagellack, haha jag blir lätt beroende av att måla nagellack när jag börjar. Två lager behövdes, men det blir lätt att man ser fel hela tiden så man vill fortsätta med lager:)
Världens finaste färg med, Mavalas "Sweet".
Fick det av min syster, typ aprikosbeigefärgat:)

Funderar på att gå ut och gå, men av olika anledningar så har jag ingen nyckel här just nu, så kan inte gå nånstans om jag inte låser, haha .
Sååå, får vänta tills mamma kommer hem helt enkelt.
Hoppas jag hinner ut en sväng innan jag ska till Forserum.

Annars så är ju inte det nåt att göra åt! haha lät som om hela mitt liv skulle bli förstört.

Det får nog bli en kopp kaffe också innan jag går ut isåfall .
Mamma får ju komma hem och bli bjuden med tycker jag allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0