Hem igen

Åker i detta nu hem till Småland igen.
Vad tekniken är underbar egentligen.
Sitta såhär lite diskret på internet och surfa ruuunt ruunt ruuunt , mitt ute på slätten i Skåne.
Just nu har vi stannat på en liten parkeringsplats/ficka/sväng.
Och är det inte Skåne så säg.. jämte bilen är det en hage med getter och hästar och grejer.
Ojojoj säger jag.

Och en systemetkasse med nån slags go flaska i.
Det är Skåne det.

Slänger över lite kort från iphonen och kameran och ska fixa lite med dom innan batteriet dör så att säga.
Är lite småtrött dock, så kanske ska sova en sväng först.

Jag har ju lite tid för det här i bilen.


Jag vill också tacka Skåne Philip för att han delade sitt trådlösa med mig.
Det vet han dock inte om.
Men tack för dom här dagarna ändå.

 
Nä jag tycker vi säger så.
Jag tycker vi säger att jag sover lite.
Så vet alla det.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0