Glad Påsk

Tänker ta mig en snabb powernap.
Då kanske man kan undra hur en lång powernap funkar.
Men en snabb en ska jag ta mig nu.

Är slö som en jävla banan om man kan uttrycka sig så.
Hoppas alla mina gosiga vänner får en fin påskafton, och när inte jag kan se efter dom, så hoppas jag dom tar det lagom lugnt för min skull.
Tycker iofs ändå ni ska gå all in.
Kör på!


Vet inte vart den vanliga goa energin har tagit vägen som jag brukar ha .
Helt sluuuut i huvvet.

Tror det blir svårt att läsa den här såkallade bloggen om man inte känner mig, eller vet vem jag är.
Mimmi Franks personlighet kan liknas lite med hattmakarn i Alice i underlandet typ.
Nä men skämt åsido, jag förlåter er som inte känner mig, om ni inte förstår er på mig.
Samtidigt skriver jag inte nåt här för någon annans skull utan mest för att det händer lite störda saker i mitt liv ibland. Behöver få de på "papper".

Öh , ah, det va väl allt for now.
Jag lägger mig på luftmadrassen en stund nu, så ni vet vart ni har mig.

Önskar en glad och gooo påsk härifrån mig, Mimmi Frank-Mohlin , i Ystad, Skåne:)
Varma härliga kramar från mig.

pussarrrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0