Färga mitt jävla hår

Kanske inte den mest händelserikaste roligaste lördagen jag har varit med om.
Mitt humör är inte där det brukar och ska vara. Inte alls.
Lite ledsen faktiskt om sanningen ska fram. Och för mig skiter jag i vilket om jag skriver det.
För så är fallet just ikväll , och jag tänker inte direkt låtsas nåt annat.


Jag ska väl färga håret nu, och det ska väl bli spännade på nåt sätt.

Skulle vilja klippa av allt lite kortare, men jag vågar inte, och så har jag viktiga "uppdrag" i höst att göra, så känns inte direkt som att det är en bra idé.
Pojkhåret var en chansning, och det kan jag ändå dölja med resten av håret.

Nu är jag bara så jävla trött bara.
Mest på mig själv.
Går inte att tycka annat om sig själv faktiskt , inte just nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0