Ben&Jerry's

Ben & Jerry's Halfbaked.. Riktigt svingod. Dock var det glass över hela bordet igår och säkert över hela kläderna, pga att man inte gärna släppte ögonen från tvn.
Men fyy va gott det va med glass, Ben&Jerry's slår allt.

Just nu sitter jag med en kopp kaffe och kollar på mina naglar som är målade i nån färg, som jag inte riktigt kan bestämma mig över ifall jag är nöjd eller inte.. Men troligtvis så åker det bort innan jag ska åka till Forserum.

Jag sitter och kollar på samma Vänner-avsnitt som jag kollade på igår, och jag har inte tänkt att byta.
Varför?
Det har jag inte den jävla blekaste aning om faktiskt. Det får bara vara så nu.

Men, här kan man inte sitta och sitta, utan kaffet ska drickas upp, och sen ska jag laga mat till mamma och mig.
Sen ska jag fixa lite, duscha och så, för att sen åka till Simon.
Den här dagen är bra!


hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0