Kalla mig snickare.

Man kan nästan kalla mig snickare, skruvar ner saker hit och dit.
En skruvmejsel i min hand är inte och leka med, nackdelen är väl att jag skruvar ner allt jag ser som antingen är skruvar för stjärnmejsel eller en såndär platt ( fråga mig inte vad det heter, det har jag glömt).
Pappa måste nog komma hem snart, annars har jag skruvat ner saker jag inte skulle skruvat ner.
Tvätten ska hängas upp också är det tänkt, oj oj oj och klockan är 4. Här går det undan.
Carro kommer snart hit också, gött. För efter en dag utan att ha pratat med någon speciellt mycket, så blir man typ psykiskt störd.

Okej, har inte sagt att jag inte är det annars men ändå.
puss på't.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0